Anna aikaasi - tule mukaan!

Seurakunta on yhteisö jota rakentamassa ovat kaikki sen jäsenet. Tekemisen kautta jokaisella, Sinullakin, on mahdollisuus vaikuttaa siihen millainen yhteisö Kinnulan seurakunta on. Jokaiselle löytyy paikka ja jokaisen lahjoja tarvitaan. Tehtävät voivat olla pieniä tai suuria, jokaisen voimavarojen ja käytettävissä olevan ajan puitteissa. Diakonia-, lähetys- ja kasvatustyössä toimii vapaaehtoisista seurakuntalaisista koostuvat tukiryhmät. Tukiryhmäläiset suunnittelevat ja toteuttavat yhdessä seurakunnan työntekijöiden kanssa ohjelmaa ja tapahtumia eri työaloille.

Ota rohkeasti yhteyttä seurakunnan työntekijöihin niin mietitään juuri sinulle paras tapa osallistua. Yhteystiedot löydät täältä.

Panostasi tarvitaan mm.

- Ihmisten auttamisessa: vapaaehtoisena ystävänä, leiri- ja retkiavustajana, puuron keittäjänä, joulutervehdysten kuljettajana, sukkien neulojana, myyjäisissä.

- Lasten ja perheiden parissa: kerhokaverina, perhekirkkojen järjestelijänä, tapahtumien valmistelijana.

- Nuorten kanssa: aikuisena kaverina retkillä, valvojana nuorisotilalla.

- Jumalanpalveluksissa: jumalanpalvelusten valmistelussa, tekstinlukijana, kolehdin kerääjänä, kirkkokahvin keittäjänä.

- Musiikin saralla: kuoroissa, konserttien järjestäjänä, esiintyjänä eri tilaisuuksissa.

- Tukiryhmissä: erityöaloilla (kasvatus-, lähetys- ja diakoniatyö) toimii tukiryhmä joka ideoi ja toteuttaa erilaisia tapahtumia.