hiirenkorvalla - kuva aikuisten toiminnan yhteydessä

Aikuisille

Toimintaa aikuisille

Seurakunnassa toimii erilaisia ryhmiä ja toimintaa järjestetään erilaisten aiheiden ympärille.

Seurakuntakerho

Seurakuntakerhon osallistujat ovat pääasiassa eläkeikäisiä, mutta ikärajaa ei toimintaan ole. Seurakuntakerho kokoontuu joka toinen keskiviikko (parillinen viikko syyskuusta toukokuuhun) seurakuntakodilla klo 12 alkaen. Aluksi juomme kahvit ja kahvipöydässä on kippo vapaaehtoista maksua varten (tuotto käytetään kausittain järjestettävän retken kustannuksiin). Jokaisella kerhokerralla on aihe jonka ympärille yhteinen ohjelmahetki rakentuu. Toisinaan paikalla on vierailijoita pitämässä alustusta, mutta useimmiten ohjelmasta vastaavat seurakunnan työntekijät. Jokaisella kerralla pidetään myös yhteinen hartaus. Kerho on kaikille avoin eikä sinne tarvitse ilmoittautua. Tervetuloa mukaan!

Aamupuuro

Seurakunnassa tarjoillaan maukas ilmainen aamupuuro, joka toinen tiistai-aamu klo 9-10.( Parittomilla viikoilla). Kaikki ovat tervetulleita!

Perhekahvila

Perhekahvila on avoinna joka toinen torstai klo 10-12 seurakuntakodilla. (parittomilla viikoilla) Lapset vanhempineen ovat tervetulleita vaihtamaan kuulumisia kahvikupin äärelle, lasten leikkiessä toistensa kanssa. Kahvilasta voi ostaa purtavaa pienellä rahalla. Kahvilassa on joka kerta pieni hartaushetki.

Kuoro

Seurakunnassa on aktiivista kuorotoimintaa nuorille ja aikuisille. Niistä lisää tietoa musiikin kohdalta.