Seurakuntakoti

Seurakuntakodin varaaminen eri tilaisuuksiin tapahtuu kirkkoherranvirastosta puhelimitse 040 669 1996 tai sähköpostiosoittesta kinnulan.seurakunta(at)evl.fi

Seurakuntakodin vuokra on 208,00 e / vrk, sisältää alv:n.

Kahvion vuokra on 117,00 e / vrk, sisältää alv:n.

Keittiön käyttökorvaus on 40,00 e / vrk.

HUOM! Tilavuokria ei peritä lasten kastetilaisuuksista, tilat pitää kuitenkin siistiä käytön jäljiltä.

Tilojen vuokraajan tulee siistiä tilat käytön jälkeen, keittiön perällä on siivouskomero mistä löytyy tarvittavat välineet.

Pöytiin katetaan Duni-kertaliinat, mitkä on vettähylkiviä. Liinat on biohajoavia ja kompostoituvia. Seurakunta on hankkinut valkoisia kertaliinoja, joita on mahdollisuus ostaa. Myös muun värisiä liinoja on mahdollisuus saada, mikäli tilaa ajoissa.

Kertaliinat laskutetaan tilavuokrien yhteydessä, hinta on 3,40 e/ kpl, sisältää alv:n.

Käytössä on akkuladattavat kynttilät.