Seurakuntakoti

kuvassa seurakuntakoti etupuolelta

Kirkkotie 2, 43900 Kinnula

saavutettava juhla- ja kokoustila Kinnulassa

Seurakuntakodissa on sali ja kahvio jotka voidaan eroittaa paljeovella. Lisäksi kerhotila voidaan ottaa juhlien ajaksi käyttöön seurakuntasalin jatkeeksi. Salissa on 150 pöytäpaikkaa, kerhotila ja kahvio mukaan luettuna paikkoja on noin 200. Seurakuntakodin varusteluun kuuluu pöytäliinat, ajanmukainen keittiö astioineen, äänentoisto, flyygeli, videotykki ja valkokangas sekä langaton wifi. Tilat varataan seurakunnan virastosta.

Seurakuntakoti on tarkoitettu juhla- ja kokoontumistilaksi. Siellä pidetään seurakunnan juhlia ja tilaisuuksia, hää- ja kastejuhlia ja muistotilaisuuksia. Seurakuntakoti on myös kuorojen harjoittelutila. Tiloja voidaan myös hyödyntää kokouskäyttöön. Seurakuntakodin on suunitellut arkkitehti Jaakko Eskelinen. Rakennus on valmistunut vuonna 1991.

Seurakuntakodin saneeraus on tehty 2018.

Seurakuntakodin salin vuokra 208,00 €/vrk/kerta, sis. alv 24 %,

kahvion vuokra 117,00 €/vrk/kerta, sis. alv 24 %,

keittiön käyttökorvaus 40,00 €/vrk ja

pöytäliinat on 3,40 €/kpl, sis. alv 24 %

vuokraaja huolehtii tilojen siivouksen käytön jälkeen

Tiedustelut ja varaukset:

0406691996 viraston aukioloaikoina

Esteetön kulku Esteetön kulku
Esteetön wc Esteetön wc
Induktiosilmukka Induktiosilmukka
Kahvila Kahvila
Lastenhoitohuone Lastenhoitohuone
Pysäköinti Pysäköinti
Tilaa vaunuille Tilaa vaunuille
wc wc

ti 19.3. klo 18.00 -20.00

Kirkkotie 2, 43900 Kinnula

Nuortenilta

Nuortenilta Kinnulan seurakuntakodilla ti 19.3. klo 18-20. Nuorisotyönohjaaja Tarmo Repo.