Apua ja tukea

Seurakunta haluaa kulkea rinnallasi elämän erilaisissa vaiheissa, myös silloin kun omat voimasi ja keinosi eivät riitä. Kun tarvitset kuuntelijaa tai et keksi mitä kautta voisit saada vaikeuksissasi avun, ota rohkeasti yhteyttä!

Jokaisessa jumalanpalveluksessa rukoillaan esirukous. Voit jättää esirukouspyynnön itsesi tai läheisesi puolesta täällä.

Rahahuolet voivat yllättää kenet tahansa! Diakoniatyössä sinut kohdataan, siis nähdään ja kuullaan, kiireettömästi ja kokonaisvaltaisesti. Ota rohkeasti yhteyttä. Oman seurakuntasi diakoniatyöntekijät auttavat sinua eteenpäin.

Arjen ongelmat

Apua on saatavilla mm. seuraavissa tilanteissa

Läheisen kuolema >>

Oma tai läheisen sairaus >>

Päihdeongelmat >>

Mielenterveysongelmat >>

Kriisitilanteet >>

Taloudelliset vaikeudet >>

Diakoni MInna Ventilä

p. 040-3527757

Sähköposti: etunimi.sukunimi@evl.fi

Vastaanotto ilman ajanvarausta maanantaisin klo 9 -12,

muina aikoina ajanvarauksella.

Apua netin kautta ja puhelimella

Apua on saatavilla myös verkon ja puhelimen välityksellä. Alla olevien linkkien kautta löydät tietoa ja suorat yhteydet kirkon palvelevaan puhelimeen, palvelevaan nettiin ja kirkon chattiin Facebookissa.