nuoria veisukirja kädessä

Isoskoulutus

Isoskoulutukseen voi tulla mukaan käytyään rippikoulun. Isoskoulutuksessa syvennetään rippikoulussa opittuja asioita, mutta ennen kaikkea opitaan tärkeitä taitoja isosena toimimisen kannalta; vuorovaikutustaitoja, ryhmän ohjaamista, leikkien vetämistä jne. Isoskoulutus on myös omien arvojen pohtimista, Raamatun tutkiskelua, musiikkia, naurua ja leikkejä. Monipuolisesta kokonaisuudesta saa eväitä muillekin elämän osa-alueille.

Isoskoulutus Kinnulan seurakunnassa

Kinnulan seurakunnassa isoskoulutukseen osallistuvat eri ikäiset nuoret yhdessä. Toimintaan voi tulla mukaan heti oman riparin jälkeen ja mukana voi pysyä niin pitkään kuin innostusta on, myös toisella paikkakunnalla tapahtuvan opiskelun lomassa. Toimintaan sisältyy ilta/iltapäivä kokoontumisia n. kerran kuukaudessa ja isosleirit kaksi kertaa vuodessa. Toiminnassa teemme paljon yhteistyötä muiden seurakuntien kanssa mm. leirien osalta. Ajantasaiset kokoontumistiedot löydät tapahtumakalenterista tai ottamalla yhteyttä diakoniin.

nuoria ja jalat