nuoria ruohikolla

Nuorille

Nuorten toimintaa

Kinnulan seurakunnassa nuorten toiminta koostuu lähinnä rippikoulusta, isoskoulutuksesta ja konsertti- ym. matkoista. Tarkoituksena on tarjota mahdollisuuksia oman elämän, arvojen ja uskon pohdintaan.

Rippikoulu

Seurakunnan rippikoulu aloitetaan vuosittain ensimmäisenä adventtina, jatkuen seuraavana kesänä järjestettävään rippileiriin ja konfirmointiin saakka.

Seurakunnasta käydään koululla informoimassa asiasta 8- luokkalaisille ennen rippikoulun aloitusta.

Isoiskoulutus

Isoiskoulutusta järjestetään vuosittain edellisen kesän rippikoululaisille tai jo aiemmin rippikoulun käyneille nuorille. Pääsääntöisesti koulutus aloitetaan syksyisin ja se kestää seuraavan kesän rippikouluun saakka. Isoiskoulutuksen aloituksesta käydään kertomassa koululla, mutta voit itsekin ottaa yhteyttä diakoniin.

Ajantasaiset tiedot tulevista tapahtumista löydät täältä.

Isosia ja rippikoululaisia Haapajärvellä Sancta Venian konsertissa keväällä 2015.