Taloudelliset vaikeudet

Onko sinulla tai perheelläsi vaikeuksia selvitä taloudellisesti? Seurakunnan diakonia auttaa tiukassa tilanteessa. Ota rohkeasti yhteyttä niin kartoitetaan yhdessä tilannetta.

Ruoka-avustukset

Kinnulan seurakunnan diakoniatyö jakaa kauppojen ylijäämäruokaa tiistaisin klo 10-10.30 keittiöltä. Ruokakassit on koottu paikallisten kauppojen lahjoittamista elintarvikkeista joiden päiväys on juuri mennyt tai menossa umpeen. Kassien sisältö vaihtelee viikoittain. Ruokakassit on tarkoitettu taloudellisista vaikeuksista kärsiville perustoimeentulon tukemiseen.

Talousongelmissa on hyvä ottaa aina ensin yhteyttä sosiaalitoimistoon tai talous- ja velkaneuvontaan. Seurakunnan diakoniasta saat myös apua. Seurakunnan diakoniatyöntekijä keskustelee luottamuksellisesti kanssasi raha- ja velkatilanteestasi.

Talousapua ja -neuvontaa

Sakset leikkaamassa pankkikorttia.