lapsia kerhossa

Lapsille ja lapsiperheille

Lapset ja lapsiperheet

Seurakunta on kaikenikäisten seurakuntalaisten kokoontumispaikka ja lapset ovat tervetulleita mukaan kaikkeen toimintaan. Erityisesti lapsille ja lapsiperheille tarkoitettua toimintaa järjestetään jotta kirkko ja seurakunta tulisivat tutuiksi lapsille pienestä pitäen. Seurakunta haluaa myös olla tukemassa perheitä lasten kristillisessä kasvatuksessa.

Perhekahvila

Perhekahvila on avoinna joka toinen torstai klo 10-12 seurakuntakodilla. (Parillisilla viikoilla) Lapset vanhempineen ovat tervetulleita vaihtamaan kuulumisia kahvikupin äärelle, lasten leikkiessä toistensa kanssa. Kahvilasta voi ostaa purtavaa pienellä rahalla. Kahvilassa on joka kerta pieni hartaushetki.

Päiväkerhot

Seurakunnan päiväkerhot kokoontuvat tiistaisin klo 10-12. Päiväkerho on tarkoitettu neljä- ja viisivuotiaille lapsille. Päiväkerhossa lauletaan, leikitään ja askarrellaan. Kuunnellaan kertomuksia rakastavasta Taivaanisästä ja tietenkin syödään kerhoeväitä! Päiväkerhoon haku touko-elokuun aikana, mutta voit kysyä mahdollisia vapaita paikkoja muulloinkin.

Perhekirkot

Perhekirkot on erityisesti suunniteltu lapsia ja lapsiperheitä ajatellen, mutta ne ovat myös aivan tavallisia jumalanpalveluksia johon kaikenikäiset seurakuntalaiset ovat tervetulleita.

Mikkelinpäivänä on Kinnulassa perinteisesti juhlittu 10-vuotiaita perhekirkon ja yhteisten syntymäpäiväjuhlien merkeissä.

Ajantasaista tietoa tulevista tapahtumista löydät täältä.