Henkilövalinnat uudelle valtuustokaudelle

Torstaina 26.1.2023 kirkkovaltuusto kokoontui järjestäytymiskokoukseen ja päätti henkilövalinnoista

Kirkkovaltuuston puheenjohtajaksi valittiin Raisa Kinnunen ja varapuheenjohtajaksi Sirkka-Liisa Pelto-Arvo, valtuuston ensimmäiselle 2 vuotiskaudelle.

Kirkkoneuvoston varapuheenjohtajaksi valittiin Jarkko Rekonen ja hänen henkilökohtaiseksi varajäseneksi Samuel Demarco. Kirkkoneuvoston jäseniksi valittiin Malla Salonpää (Raili Linna), Teijo Meriläinen (Tarmo Toikkanen), Risto Pekkarinen (Raimo Leppänen), Jaana Nykvist-Pekkarinen (Anna Vasalampi) ja Lassi Niinijärvi ( Tapio pekkarinen), suluissa henkilökohtainan varajäsen.

Sairaalasielunhoidon yhteisjohtokunnan jäseneksi valittiin Samuel Demarco ja varalle Heidi Pyykkö.

Perheasiain neuvottelukeskuksen yhteisjohtokuntaan valiin Rais Kinnunen ja varalle Sirkka-Liisa Pelto-Arvo.

2023-01-31 13:17:07.0