Korona ohjeistus 5.2.2022-18.2.2022

KORONA -AJAN OHJEET KINNULAN  SEURAKUNNASSA

Länsi- ja Sisä-Suomen aluehallintovirasto on tänään 3.2.2022 antanut Lapuan hiippakunnan aluetta koskevia määräyksiä. Päätösten mukaan Etelä-Pohjanmaan ja Pirkanmaan sairaanhoitopiirien kuntien alueella voidaan sisätiloissa järjestää sellaisia yleisötilaisuuksia ja yleisiä kokouksia, joissa kaikille osallistujille on osoitettu istumapaikat ja käytössä on enintään 50 % käytettävissä olevien istumapaikkojen määrästä. Keski-Suomessa istumapaikoista saa täyttää vastaavasti 75 %.

• tilaisuuksiin voidaan ottaa enintään 75% tilaan hyväksytystä enimmäisosallistujamäärästä, Kinnulan kirkossa 262 henkilöä.

Huomioitavaa:

• asiakkailla ja osallistujilla on mahdollisuus käsien puhdistamiseen
  • asiakkaille ja osallistujille annetaan riittävän etäisyyden ylläpitämistä, käsien puhdistamista ja muita vastaavia tartuntojen leviämistä estäviä käytäntöjä koskevat toimintaohjeet
  • flunssaoireisena ei pidä tulla tilaisuuksiin

2021-12-07 12:14:00.0