Uutislistaukseen

Pihtiputaan kirkkokuoro ja Kinnulan seurakuntakuoro pitävät yhteiskonsertin 15. ja 16. päivinä marraskuussa Pihtiputaalla ja Kinnulassa

Hyväksi todettu kuorojen yhteistyö jatkuu edelleen. Kuorot ovat pitäneet yhteisiä konsertteja viime vuosina. Tapahtumat ovat olleet merkittäviä sekä kuorolaisille, että myös seurakunnan toiminnalle. Kuorotyö on yksi tärkeä vapaaehtoistyön muoto seurakunnissa. Kuorojen yhteistyö on pienissä seurakunnissamme antanut virtaa ja innostusta kuorotyöhön. On erittäin mieluista päästä tekemään musiikkia yhdessä. Samalla on mahdollisuus tavata saman harrastuksen piirissä olevia ystäviä.

Tulevissa konserteissa ohjelmistoon on valittu lauluja kolmen teeman mukaisesti. Konsertin lauluissa aiheina ovat juuri ennen konserttia vietetty Pyhäinpäivä, sekä tulossa olevat itsenäisyyspäivä ja adventin aika. Konsertin ohjelma koostuu kuorojen omista esityksistä ja yhdessä laulettavista lauluista. Pihtiputaan kuoroa johtaa kanttori Janne Peltokorpi ja Kinnulan kuoroa kanttori Martti Hertteli. Tervetuloa konserttiin! Konsertissa kerätään kolehti Keski-Suomen kirkkomusiikkipiirin toiminnan tukemiseksi.

2023-11-01 13:40:23.0